131 dagen.. Vaccinaties, inkopen, wandeling(en) - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu 131 dagen.. Vaccinaties, inkopen, wandeling(en) - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

131 dagen.. Vaccinaties, inkopen, wandeling(en)

Door: Carina - webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carina

04 Maart 2010 | Nederland, Heerlen

Beste lezers,
Nog 131 dagen lees ik op deze site. Ondertussen hard bezig met voorbereidingen voor de schoolexamen week, maar ook voor de komende projecten. Deze al ik natuurlijk nádat deze projecten zijn geweest uitwerken aangezien dan alles zeker is :)
Hopelijk kunnen er ook nog ooit foto's komen..
De komende 1,5 zal ik waarschijnlijk niks meer van me laten horen, tenzij ik zéér goed nieuws heb maar dit verwacht ik even niet.

Geniet van het zonnige weer, ondanks de kou.. Even voorverwarmen voor 14 juli..

Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Carina

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 14571

Voorgaande reizen:

06 Juni 2013 - 06 December 2013

Singapore

14 Juli 2010 - 30 November -0001

Xplore Tanzania 2010

Landen bezocht: