Op weg naar.... Epen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu Op weg naar.... Epen! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

Op weg naar.... Epen!

Door: Carina

Blijf op de hoogte en volg Carina

01 Juni 2010 | Nederland, Heerlen

Beste lezers,
Tussen de drukte van school in met de komende examenweek, en tsja ook de 3,5 week ervoor lijken eerder op een examenweek als wat anders, wordt het ook nog eens eventjes lekker weer dit weekend.. en tsja de zege komt van boven.. Met de Sintermeertengangers zitten we namelijk een weekendje in Epen..
Stiekem vind ik het ook wel jammer dat ik niet meer mee kan doen met de laatste competitiewedstrijd, maar er staat wel heel veel tegenover!
Dus allemaal hopen dat het weer goed blijft, zodat wij nog een beetje kunnen 'trainen' - aka gezellig weekend ervan maken - in Epen!!!
Groetjes Carina

• 21 Juni 2010 - 18:04

Elvira:

Lieve Carina,

Het begint al op te schieten...nog minder dan 1 maand en dan start je avontuur! Leuk dat je ons via deze site op de hoogte gaat houden.

Liefs