Slecht weer op komst! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu Slecht weer op komst! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

Slecht weer op komst!

Door: Carina - webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carina

24 Maart 2010 | Nederland, Heerlen

Beste lezers,

Helaas duurde het even, maar na mijn lange examenweek gaan de gedachtes langzaam weer allemaal richting Tanzania, al wordt het hard bikkelen de laatste periode. Het eindexamenjaar is natuurlijk makkelijk in zicht, maar na een rare examenweek was het toch even flink schrikken, gelukkig heb ik natuurlijk wel heeel wat leuks in t vooruitzicht en gaat er gelukkig in goed opzicht veel veranderen!

Maar het gaat natuurlijk op deze blog over mijn reizen, dit jaar wordt het voor mij voor het eerst Afrika, toch wel spannend.. maar ook weer heel avontuurlijk!
Gelukkig heb ik het streefbedrag bij elkaar, alle sponsors hartelijk bedankt!!!

Zondag is er een voorbereidingsactiviteit met onder andere onze masterclass, maar ook even wat rondlopen :)

Toch ben ik blij als het snel 14 Juli is, en ik geloof dat ik niet de enige ben!