8 maanden na Euriade.. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu 8 maanden na Euriade.. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

8 maanden na Euriade..

Door: Carina

Blijf op de hoogte en volg Carina

30 Juni 2010 | Nederland, Heerlen

Het gaat enorm snel, ook omdat we ontzettend veel moeten leren in de examenweek.. maar het is bijna zover: 14 Juli, mama's verjaardag maar ook de datum van vertrek! Het is vooral in de laatste weken echt het hulpmiddel geweest om door deze weken te komen, en dat was heel fijn!

8 Maanden geleden kwam het telefoontje toen ik op Euriade zat dat ik mee mocht naar Tanzania. Toen was alles heel ver weg, maar ook tijdens die week heb ik enorm veel geleerd en stiekem begin ik de studentjes uit Europa of Zuid-Afrika ook wat te missen.. Het was toch wel fijn om soms met iemand te praten die even oud/iets ouder is en gewoon over hele normale dingen te hebben. Gelukkig heb ik met een paar nog leuk contact, en zijn de aanmoedigingen van het Nederlands elftal ook van een paar gemeend. Haha.

En nu 8 maanden verder staat dat telefoontje nog in mijn geheugen, ofja telefoontje: het was eerder een voicemail bericht want waar ik was, een werkplek voor gehandicapten in Aken, was helemaal geen bereik.

Nog even kort samenvattend: een week in Oktober, November.. De foto in het Zondagsnieuws van de mede-Nederlandse studenten.. maar vooral een doos aan herinneringen in 1 week.. laten me toch afvragen wat er in Tanzania zal gaan gebeuren?!

Nog even..
Liefs

• 13 Juli 2010 - 07:30

Ria:

De laatste dag voor vertrek! Spannend! Ik wens je heel veel plezier en vooral goed werk.