Nog even.. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu Nog even.. - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

Nog even..

Door: Carina - webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carina

01 Maart 2010 | Nederland, Heerlen

Beste bekende, sponsor of iets anders,

Heel raar, maar toch waar en ook weer onwerkelijk. Mijn reis komt steeds dichterbij, en niet alleen omdat mijn eigen tijd zo snel gaat maar ook omdat het groepsgevoel bij mij steeds meer begint te komen.
De drukke weken van afgelopen tijd zullen nog wel een tijdje aan blijven houden, maar vooral door de komende schoolexamen week. Het wordt dus hard blokken voor goede punten, en daarmee ook het examenjaar. Waarschijnlijk valt deze examen-week de beslissing over de overgang, maar aangezien ik er altijd wel goed voor heb gestaan mag het eigenlijk geen probleem zijn maar we moeten niet voor niets blijven blokken.

Afgelopen woensdag ben ik eindelijk met mijn eerste project kunnen starten. Het duurde misschien wel enorm lang maar doordat ik ook nog wel even van andere dingen wilde genieten ben ik er afgelopen week pas mee kunnen beginnen. Door middel van een pennenactie op mijn oude basisschool hoop ik een leuk bedrag te mogen ontvangen, maar mijn ervaring vertellen in deze klas vond ik veel leuker. Door het 'spelen' van een icebreaker heb ik het ook maar na 5 minuten opgegeven omdat ik een beetje inspiratieloos was, maar ook omdat de leerlingen het geloof ik best wel leuk vonden en daarom ook maar alles na bleven zeggen. Leuk voor de volgende keer om dit uit te breiden.
Verder ben ik ook nog met een ander project bezig maar dit zal in de lente plaatsvinden, gelukkig heb ik daar ook genoeg support van medeleerlingen die mij graag willen helpen. Nu maar weer achter de boekjes want volgende week is het erop of eronder!

Groetjes, Carina

  • 01 Maart 2010 - 20:31

    Sean Boel:

    Zag op twitter deze site.. Alvast heel goede, mooie en leuke reis gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Carina

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 14575

Voorgaande reizen:

06 Juni 2013 - 06 December 2013

Singapore

14 Juli 2010 - 30 November -0001

Xplore Tanzania 2010

Landen bezocht: