Drukke weken? - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu Drukke weken? - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

Drukke weken?

Door: Carina - webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carina

22 Februari 2010 | Nederland, Heerlen

Beste lezer(s),
Het heeft misschien wat langer geduurd als normaal, maar na een leuke carnaval en echt even een weekje rust komt hier weer een nieuwe blog. En dit keer met een dubbel gevoel, want de komende weken en maanden zal ik het niet rustig hebben. Naast de reis naar Tanzania zelf, komt er een groot stuk aan voorbereiding bij kijken: vaccinaties, conditionele inspanningen, sponsoracties met de groep, sponsoracties alleen enzovoorts.. We blijven toch altijd wel bezig. Al is het allemaal helaas niet zo makkelijk zoals het lijkt met zoveel verschillende scholen, en soms weet je dat je van geluk mag prijzen dat je mee mag, maar ergernissen komen ook snel voor. Ik ben enorm blij dat ik over de helft heen ben en een paar leuke projecten in mijn vooruitzicht heb, maar toch blijf ik mezelf tegenkomen en maak ik me in mezelf altijd wel ergens druk om?!

Maar met veel sporten op TV, 'OS' Vancouver, vind ik het soms ook wel even lekker om achter de buis te zitten in dit wisselvallige weer.
En ernaast hoop ik ook nog een leuk competitieseizoen te hebben met de meiden van ONs clubbie :)
Maar toch staat het allemaal op nummer 3 of 4.. want nu realiseer ik me misschien wel meer.. dat dit me allemaal compleet maakt, en er een aantal mensen 100% achter me blijven staan, Tanzania 2010 is nu definitief een van de hoofdonderwerpen in mijn gedachtegang. Al mag ik wel zeggen, dat ik nu al enorm veel geleerd heb hiervan. Maar met nog een krappe 4 maandjes te gaan voor het sponsorgeld, knijp ik hem soms ook wel even, alhoewel sommige mensen gelukkig heel enthousiast zijn en zeg nu zelf wie gaat daar niet van bloeien?!

De dagen worden afgestreept in mijn agenda, de spanning wordt steeds groter, en de vechtersgeest in mij komt steeds meer los: ja het komt steeds dichterbij, en ja dit is wat ik wil.. de wereld verkennen en helpen. Maar het gaat heel zwaar worden, al is dat misschien wel iets waar ik me grenzen mee verleg.
Ik doe keihard me best, en hoop al snel hier te mogen melden dat ik niet lang meer over het streefbedrag doe. Misschien tot dan?
Groetjes, Carina



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Carina

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 14595

Voorgaande reizen:

06 Juni 2013 - 06 December 2013

Singapore

14 Juli 2010 - 30 November -0001

Xplore Tanzania 2010

Landen bezocht: