2010! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu 2010! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

2010!

Door: Carina - webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carina

02 Januari 2010 | Nederland, Heerlen

Beste lezers!
2 januari 2010 - 14 juli 2010, ongeveer 2 maanden geleden begon ik samen met 29/30 medeleerlingen (van het Sintermeerten College in Heerlen), 4 docenten en een clusterarts aan een nieuwe ervaring. Vanaf 14 juli (waarschijnlijk) zullen wij 3 weken lang door Tanzania reizen om hier te zorgen voor verschillende faciliteiten voor bestaande scholen. Zo zullen wij onder andere een speeltuin bouwen, maar ook Tanzaniaanse kinderen onze oer-hollandse spelletjes laten leren. Maar het is nog lang niet zo ver, eerst komen er nog genoeg voorbereidingen! Zo zijn de meeste leerlingen al hard bezig om genoeg sponsorgeld bij elkaar te rapen om de projecten te financieren. 15 Januari zal de officiele opening plaatsvinden in Sittard. Via deze site, zal ik mijn eigen updates bijhouden met betrekking tot de verschillende projecten, verkenningsdagen en ga zo maar verder!
Veel leesplezier,
Groetjes Carina