Verrasing!!! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu Verrasing!!! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

Verrasing!!!

Door: Carina - webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carina

10 Januari 2010 | Nederland, Heerlen

Genoten van een gezellig familieavondje... En dan ook nog eens even verrast worden: bij deze iedereen nog een keertje: Hartelijk bedankt, ik zal nog iets meer aan jullie denken als ik in Tanzania zit!

Bij deze wil ik ook de eerste ('bedrijfs') sponsors bedanken, mijn steuntje in de rug!! Op weg, na nog veel meer maar iedereen alvast bedankt voor de gelukwensen!

Toch wel raar, nu is het 2010.. en in plaats van te zeggen: volgend jaar.. is het alweer over een half jaar..

Aanstaande vrijdag is de officiele opening in Sittard, ik ben benieuwd maar ik geloof dat het met het Sintermeerten Cluster helemaal goed komt, als ik alle goede berichten van alle kanten hoor!

Alle mededeelnemers: nog veel succes met het sponsoren (voor een paar al de laatste loodjes: klasse!), en voor iedereen: tot de volgende keer :)

Groetjes Carina