De vlucht is geboekt... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu De vlucht is geboekt... - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

De vlucht is geboekt...

Door: Carina - webmaster

Blijf op de hoogte en volg Carina

12 Januari 2010 | Nederland, Heerlen

De vlucht is geboekt, nog 6 maanden te gaan..

Vandaag nog een voorbereidende bijeenkomst gehad, een update van de sponsorgelden, vragen over vanalles en nog wat.. maar vooral brainstormen..
De crews worden een dezer dagen bekent, en dan wordt het minimaal om de 14 dagen bijeenkomen om de reis goed te laten verlopen..

Stiekem heb ik het idee dat we volgende week op het vliegtuig stappen richting Kilimanjaro Airport, ja we vliegen over Kenia :)! Keihard bezig met sponsoring, en alle gas erop. Hard doorzetten, ook al hebben wij nog 6 maanden.. Toch krijg ik soms knijp, maar spontaan goede invallen vallen bij mij tot nu toe wel heeel positief!! Een stuk meer vertrouwen dat ik het tóch ga halen, maar toch...

Vrijdag zullen we het X-plore ('Global Exploration')-gevoel opnieuw krijgen tijdens de officiële opening in Sittard.. Ben eens benieuwd, hopelijk ben ik dan weer een paar centjes rijker!

Nu maar rustig concentreren op sponsors zoeken, ohnee correctie: school!

Nog 6 maandjes te gaan: together we're one!

• 17 Februari 2010 - 13:50

Marlene:

Zo Carina, dat is een hele stap die je gaat zetten!!! Succes met het vinden van sponsoren en alvast heel veel voorpret bij het vooruitzicht om deze reis te gaan maken!!
    groetjes