Viva la Vida! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu Viva la Vida! - Reisverslag uit Heerlen, Nederland van Carina Toussaint - WaarBenJij.nu

Viva la Vida!

Blijf op de hoogte en volg Carina

01 Augustus 2013 | Nederland, Heerlen

Paspoort, check. Bagage, check. Vliegticket, check. Voorbereidingen, check. Klaar voor het vertrek!

In een achtbaan stappen en vantevoren weten hoe het ritje gaat, maar vooral weten hoe je eruit stapt. Dat denk je dan. Het beschrijft een beetje hoe de afgelopen 8 maanden veel gelijkennissen vertoonde met een achtbaanritje. De voorbereidingen liepen in het begin langzaam want ach het kwam er toch wel van! Vlekkeloos werd alles na 3 jaar weer herhaalt: vaccinaties halen, vliegtickets boeken en een kamertje zoeken. Singapore kwam dichterbij en de kriebels kwamen langzaam maar zeker opzetten. Ondertussen gebeurde er veel, heel veel. Om er uiteindelijk alleen maar sterker en nog beter uit te komen en te realizeren wie er dan ook echt voor je klaar staan.

In de laatste 2 maanden werden de laatste voorbereidingen in volle gang gezet, de puntjes op de i door het kiezen van vakken en de inschrijvingen voor de introductieactiviteiten. Ondertussen was het tijd om langzamerhand “afscheid” te nemen, om te genieten door veel leuke dingen te doen zoals een dagje naar het strand, Aken of Antwerpen. Dankjulliewel voor al deze leuke dingen!

Het avontuur ga ik gelukkig niet alleen aan, samen met Caroline (zij gaat naar een andere universiteit, Nanyang) heb ik de afgelopen maanden veel van mijn voorbereidingen gedaan maar ook veel leuke dingen. Ik ben enorm blij, dat ik samen met Caroline dit nieuwe avontuur aanga en we samen kunnen genieten van alle leuke dingen. Een lieve meid, wetend wat je aan haar hebt maar ook een “kleine” grapjas (Ik zal maar niet vermelden waar onze eerste lachbui over ging...) . Ik weet zeker dat wij er voor elkaar zullen staan aan de andere kant van de wereld en verheug me enorm om samen het beste te maken uit de komende 6 maanden!

Via deze weg wil ik nogmaals iedereen bedanken voor alle lieve berichtjes en leuke momenten: hartstikke bedankt!

Last but not least, wil ik ook nog via deze weg een paar mensen persoonlijk bedanken. Zonder hen was deze reis een stuk verder weg.
Carmen en haar familie, die altijd voor mij hebben klaar gestaan van jongs af aan! Familie Rienties, bedankt!
Mijn lieve “beste vriendinnetjes”, Ilona & Kelly. Samen hebben we ons door het afgelopen halfjaar heen geknokt. Uiteindelijk hebben jullie ervoor gezorgd, dat wat er ook aan de hand is ik me niet druk hoef te maken om jullie te verliezen. Dankzij alle leuke dingen van de laatste tijd, ga ik jullie nog wat meer missen.. maar als ik terug ben gaan we zo weer verder: ciao Bella !
Toussi, mam & pap: zonder jullie had ik deze reis niet kunnen maken. Alle steun en hulp de afgelopen maanden hebben ervoor gezorgd dat ik helemaal voorbereid op pad ga. Het komt allemaal helemaal goed, en na 30 jaar ga ik je dan echt achterna pap (na je Zuid-Afrika avontuur)!

Het wordt tijd om de handbagage in te pakken, tijd om te gaan.
Van Afrika naar Azië. Een nieuw avontuur!

Tot over 6 maandjes, Viva la vida!
Liefs, Carina

  • 01 Augustus 2013 - 22:05

    Toussaint:

    we(papa,mama en toussi)hebben zojuist je reisverslag gelezen wat we heel leuk vonden en wensen jouw en caroline een goede reis en een leuke tijd in Singapore (en alle overige landen :) )

    Groetjes,

    Mama, Papa, Toussi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heerlen

Carina

Actief sinds 02 Jan. 2010
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 14592

Voorgaande reizen:

06 Juni 2013 - 06 December 2013

Singapore

14 Juli 2010 - 30 November -0001

Xplore Tanzania 2010

Landen bezocht: